Unieke locatie

Hoogwaardige catering

Persoonlijk en betrokken

Home » Receptie organiseren

Receptie organiseren

Gaat u een receptie organiseren voor uw bruiloft of uw bedrijfsevenement en bent u hiervoor op zoek naar een unieke locatie? Dan is De Nieuwe Hoef ideaal! Onze prachtige monumentale tiendhoeve uit 1641 leent zich als geen ander voor bedrijfsfeesten, familiefeesten en bruiloften. Tel daar onze Bourgondische catering bij op en u heeft een onvergetelijke receptie.

Een onvergetelijke receptie organiseren met een passende catering

Wanneer u bij ons een receptie gaat organiseren, heeft u de keuze uit verschillende mogelijkheden. Zo kunnen we de receptie volledig in een bepaald thema organiseren dat terugkomt in de aankleding en de catering. Daarnaast heeft u veel opties wat de catering betreft. Kiest u voor een borrel met luxe hapjes of spreekt een Bourgondisch buffet u meer aan? Laat ons uw wensen weten, dan organiseren wij de receptie die u voor ogen heeft.

Reserveer een ruimte in Hilvarenbeek voor kleine of grote gezelschappen

Naast een receptie kunt u bij ons ook een familiefeest of bedrijfsfeest organiseren. Hiervoor hebben wij in Hilvarenbeek prachtige feestzalen waar u met een klein of groot gezelschap een onvergetelijk feest ervaart. Daarnaast zijn er vergaderzalen voor inspirerende vergaderingen in een bosrijke omgeving. In deze omgeving kunt u overigens ook heerlijk wandelen en fietsen. Wilt u meer weten over de mogelijkheden of een ruimte reserveren voor uw receptie? Neem dan gerust contact met ons op door te bellen naar 013 534 56 75.

Openingstijden

Voor passanten (behoudens uitzonderingen):

  • Vrijdag: geopend 10.00 tot 18.00
  • Zaterdag: geopend 10.00 tot 18.00
  • Zondag: geopend 10.00 tot 18.00

Alle wettelijke feestdagen geopend van 10.00 tot 18.00!

 

 Voor groepen:

Elke dag op afspraak geopend.

Uitzonderingen zijn mogelijk.

 

Neem contact op

Wilt u meer informatie?

De Nieuwe Hoef

Gorp aan de Ley 1
5081 NZ Hilvarenbeek

T: 013 534 56 75
E:info@nieuwehoef.nl